Przejdź do głównej zawartości

Majsterkowanie - budowa łóżka drewnianego

Budowa łóżka drewnianego 
Part 1

4 miesiące na ziemi na materacu to jednak dla Nas za długo, w budowę łóżka zaangażowała się cała rodzinka, Kamil - Wykonawca generalny, Ja - Inżynier projektu i Niunia - Nadzorca projektu i pracowników.

Realizacja:



Materiały:

Nie heblowane deski z marketu 2,7m za około 11,00 zł sztuka
Zużyliśmy:
13 desek
8 kątowników
4 płaskowniki
worek wkrętów

Cena projektu: około 160,00 zł

Efekt:



Zagłówek

Dodałam do łóżka zagłówek uszyty z lnianych zasłon z SECOND HANDE, wypełniony pianką tapicerską, w środku znajduje się drewniany stelaż, który został przykręcony do ramy łóżka.

Koszt zagłówka - 30 zł



Plan pozostałych prac:
zakonserwowanie drewna
obicie deskowania tkaniną

CDN

Komentarze

  1. Super projekt mój majsterkowicz zbudował ostatnio domek na drzewie dla dzieci. <3 Zamówił nawet profesjonalne usługi dźwigowe i postawili najmłodszym taki wielki kamień :) jako dodatkową atrakcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to już macie prawdziwe łoże małżeńskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ;) nieźle też wykonane

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że przeczytałeś ten wpis. Zapraszam na kontaktu.

Mogą Cię także zaintersować

Nie maluje mebli na biało

Tym razem na mój warsztat trafiła komoda - pomocnik PRL

Meble lakierowane na wysoki połysk odnawienie, czyszczenie, nowy styl