Przejdź do głównej zawartości

Zrób to sam - rama drewniana

Galeria miasta Opole rozbudowuje się -Ramki drewniane

prosta ramka drewniana
jak zrobić ramkę
Od kiedy mieszkam w Opolu w dużym pokoju systematycznie tworzę galerię z rzeczami opolskich twórców. 
Kilka lat temu na targach Organizacji Społecznych w Opolu, kupiłam piękną płócienną torbę z panoramą Opola, nie mogłam do niej dopasować komercyjnej ramki więc zrobiłam ją sama, a wystarczyły małe zakupy w markecie budowlanym.
Rama zbudowane jest z kątowników drewnianych do których przykleiłam pomalowaną płytę HDF, z tyłu zamocowałam haczyki za pomocą kleju na gorąco, brzeg ramki wykończyłam taśmą jutową. Torbę usztywniłam za pomocą kartonu, który umieściłam w środku i przymocowałam ją do ramy za pomocą taśmy dwustronnej.

Materiały na ramę o wymiarach 67cmx49cm
  • kątowniki drewniane 3 sztuki
  • płyta HDF docięta w markecie na wymiar
  • próbka farby ściennej Beckers
  • 2 haczyki
  • zszywki
  • klej na gorąco
  • dodatkowo tasiemka jutowa
Koszt materiałów 22 zł.

Komentarze

Mogą Cię także zaintersować

Nie maluje mebli na biało

Tym razem na mój warsztat trafiła komoda - pomocnik PRL

Meble lakierowane na wysoki połysk odnawienie, czyszczenie, nowy styl