Przejdź do głównej zawartości

Jak zrobić prosty zagłówek

Upcykling - coś z niczego - jak zbudowałam zagłówek

jak zrobić prosty zagłowek
zagłówek z płyty wiórowej
W składziku od dłuższego czasu podpierały ścianę płyty wiórowe - niegdyś były to podstawy łóżek. Przyszedł czas na jedną z nich. 5 cięć piłą i mamy elementy składowe wezgłowie i dwie półeczki na telefon.  Lampki z TK Maxa kurzyły się od roku i na nie przyszedł czas. Ze zlewek farby akrylowej i starych akwareli uzyskałam pożądany kolor. Po pomalowaniu by uwidocznić strukturę płyty przeszlifowałam całość. Płytę przymocowałam do stelażu łóżka (który znajdziecie tutaj). Z przedmiotów niechcianych mam zagłówek.
Materiały
  • płyta wiórowa surowa
  • 4 małe kątowniki
  • 2 lampki z TK Max 
  • zlewki farby akrylowej  
  • kilka wkrętów
Narzędzia:
  • piła pożyczona od Tomka :) - dziękuję
  • wkrętarka 
  • szlifierka żelazko
Koszt 60 zł

Komentarze

Mogą Cię także zaintersować

Nie maluje mebli na biało

Tym razem na mój warsztat trafiła komoda - pomocnik PRL

Meble lakierowane na wysoki połysk odnawienie, czyszczenie, nowy styl