Przejdź do głównej zawartości

Chierowski renowacja - renowacja po mojemu

 

Jak powstał mój odnowiony Chierowski

Chierowski w opłakanym stanie stał przed śmietnikiem i czekał - chyba na mnie. Zdążyły się w jego tapicerce zalęgnąć owady, pospiesznie Kamil zabrał się do brudnej roboty i ją usunął i je też.
Przez dłuższy czas nie była czasu by się fotelem zająć i znów czekał.

Czas renowacji nie był także ekspresem, fotel styrany, naprawiany wielokrotnie, klejony różnymi wynalazkami przysparzał wciąż nowych wyzwań 3 rodzajami kleju klejony.
Koncepcja początkowo była inna szkielet fotelu - rama miała być na wierzchu - niestety stan jej na to nie pozwalał - nie zliczę ilości otworów na jago ramie i innych mankamentów. I znów czas oczekiwania na pomysł.
I tak powstała tapicerka Chierowskiego z mankietem. Puryści kochają oryginał Józefa Chierowskiego będą pukać się w głowę, ale to Mój Chierowski i po mojemu .
PS siedzisko fotela także jest wyższe by wygodniej się na nim siedziało, bo fotel mój nie ma tylko zdobić, ale także służyć.

Materiał:
  •     pas tapicerski
  •     pianka tapicerska
  •     fizelina
  •     owata
  •     tkanina, guziki
  •     bejca venge
  •     wosk brązowy
  •     śruby, nakrętki
  •     klej
  •     taśma dwustronna
  •     zszywki

Koszt 60 zł.


Komentarze

Mogą Cię także zaintersować

Nie maluje mebli na biało

Tym razem na mój warsztat trafiła komoda - pomocnik PRL

Meble lakierowane na wysoki połysk odnawienie, czyszczenie, nowy styl