Przejdź do głównej zawartości

Industrialny wieszak na ubrania

Założenia budowy - w nowo wyremontowanym mieszkaniu w przedpokoju mały kont do zagospodarowania. Funkcje jakie ma spełnić mebel, który ma się znaleźć w holu to : przechowywanie ubrań - wieszak, przechowywanie butów - półka, plus przechowywanie drobnych rzeczy - miejsce na koszyk, pudełko.

Poszperałam tu i tam (pinterest), po za tym od dużego czasu chciałam coś pokombinować z wyglądającymi industrialnie rurkami. Moja propozycja z internetu przypadła do gustu - tak więc przystąpiłam do działania.
Wstępnie rurki miały być rurkami miedzianymi jednak ich koszt niemile mnie zaskoczył, sięgnęłam więc za zwykłe chromowane drążki z szafy (dziękuję moja Sąsiadko za super cenę elementów chromowanych :) ). Półki miały być ze sklejki, jednak zrezygnowałam z tego pomysłu, ponieważ ich grubość była by niewystarczalne i ich koszt znów mnie nie przekonał. Tak więc wybrałam sosnową deskę podłogową. Potem tylko cięcie, szlifowanie, malowanie rurek chromowanych i obróbka drewna: klejenie, bejcowanie i zabezpieczanie woskiem.
I kolejne wyzwanie brak haczyków do wieszania i tu runda po sklepach budowlanych i marketach i nic. I następny pomysł haczyki do zasłonek łazienkowych strzał w 10.
Wieszak jeszcze stoi w mnie w przyszłym tygodniu jedzie do nowego mieszkania i przedpokoju. Niech się dobrze nosi :).
Użyte materiały
  • rura chromowana fi 25mm
  • końcówka mocująca chrom fi  25
  • złącze jednoramienne chrom fi 25
  • deska podłogowa sosnowa
  • Dial Farba podkładowa czerwona jasna
  • Classic Forever Paint Lakier metaliczny miedź
  • Synitor Postarzacz do drewna Bejca Stary Dąb
  • Dragon Bejca tek
  • Liberon Wosk bezbarwny
  • haczyki do zasłonki łazienkowej

Komentarze

Mogą Cię także zaintersować

Nie maluje mebli na biało

Tym razem na mój warsztat trafiła komoda - pomocnik PRL

Meble lakierowane na wysoki połysk odnawienie, czyszczenie, nowy styl