Przejdź do głównej zawartości

Majsterkowanie - budowa biurka

Budowa biurka / DIY

Był sobie stary góralski stół i były sobie stare niechciana belki. I mamy miejsce dla mojego gracza Kamila.

DIY biurko
Po raz pierwszy używałam wosku do odnowienia surowego drewna i efekt mnie powalił. Obawiam się, że każde surowe drewno w domu będzie wykończone woskiem barwiącym Black Bison firmy Liberon.

 Materiały
- Blat ze stołu góralskiego
- Kantówki
- Wosk barwiący Black Bison firmy Liberon
- 4 śruby i 4 nakrętki.
 Praca
- Oczyszczanie i szlifowanie belek
- Szlifowanie blatu
- Docięcie na wymiar nóg
- Woskowanie elementów
- Wiercenie i skręcenie


Przed:

Po:

Komentarze

  1. Super wygląda :) Widać, że włożyłaś w to dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, jakiej grubości papieru ściernego użyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że przeczytałeś ten wpis. Zapraszam na kontaktu.

Mogą Cię także zaintersować

Nie maluje mebli na biało

Tym razem na mój warsztat trafiła komoda - pomocnik PRL

Meble lakierowane na wysoki połysk odnawienie, czyszczenie, nowy styl